Onderweg

Op weg naar het paradijs
Heel mijn leven lang
Alsof er ooit iemand iets aan heeft gehad
Bewandel ik nog steeds het mysterieuze pad

Om me heen mijn kameraden,
Verwond door de strijd sneuvelen ze allemaal
Zelfs zij die voor mij waren
Als de hoofdpersonages uit een eeuwenoud verhaal

De troon wordt niet bereikt bij de finish
Noch wanneer iemand het jou zei
Pas bij het zelf breken ervan
Weet je dat je er bent, dat je het kan

Daar zit je nu, met enkel jou en jezelf
Je bekijkt, overziet en concludeert
Er was uiteindelijk niet zò veel aan
Behalve alles dan

Leave a Reply

