Spin

Niets vermoedend
Zonder vrees
Loop ik over de straten
Naar mijn huis
Want in mijn huis
Leg ik me neer
Om te zien
Op de witte muur
Een zwart figuur
Ik roep om hulp
Een ander komt
Ik vind het naar
Ik hoef niet te dwingen
Held der kleine dingen
Hij brengt zijn leven in gevaar

Maar

Niets vermoedend
Zonder vrees
Loop ik over de straten
Naar jouw huis
Want in jouw huis
Leg ik me neer
Om te zien
Op de witte muur
Een zwart figuur
Jij roept om hulp
Ik denk niet na
Ook al vind ik het naar
Held der kleine dingen
Je hoeft me niet te dwingen
Ik breng mijn leven in gevaar

Leave a Reply

